• 1400/08/08 - 11:50
  • تعداد بازدید : 506
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت:

در راستای خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع تلاش می کنیم

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد سالانه خود گفت: مجموع تلاش های ما در راستای ارائه خدمت بهتر به ارباب رجوع می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، محمدیوسف میرجلیلی گفت: ایجاد و حفظ سامانه‌های الکترونیک، حفظ و توسعه ارتباطات، ساده‌سازی فرایندها و پشتیبانی فنی جهت ارائه بهتر خدمات توسط همکاران شاغل در ادارات دامپزشکی به ارباب رجوع از اهم وظایف اداره فاوا است.

میرجلیلی تصریح کرد: در این راستا تکمیل و توسعه پرتال اداره کل دامپزشکی جهت ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به صورت الکترونیک و کاهش نیاز به مراجعه ارباب رجوع و ایجاد امکان ارتباط مستمر بین شهروندان و ادارات، امکان نظرسنجی‌های مختلف و انواع سامانه‌های الکترونیک از قبیل قرنطینه، دارو و درمان، GIS، Cert، Trace و... حاصل این تلاش بوده است.

وی در ادامه افزود: از آنجا که در حال حاضر امکان ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع بدون داشتن سیستم‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای ناممکن است، اداره فاوا همواره در تلاش برای ارتقاء و بهبود سیستم‌ها و محافظت از انواع بدافزارها و سوء استفاده‌ها می‌باشد.

نامبرده در  بیان آمار عملکرد این اداره طی یک سال گذشته به، ارتباط با سازمان دامپزشکی کشور از طریق شبکه اختصاصی، ایجاد ارتباط بی‌سیم با پهنای باند بالا بین ساختمان‌های اداره کل دامپزشکی و اداره دامپزشکی شهرستان یزد، انتقال تلفن ثابت از محل قدیم اداره دامپزشکی شهرستان یزد به به محل جدید، ایجاد بستر شبکه داخلی در اتاق‌ها و ساختمان‌های جدید، تهیه سیستم تشخیص و پیشگیری از حملات سایبری برای مدیریت ارتباطات خارج از دستگاهی، ارتقاء سرورهای موجود، افزودن رایانه جدید، ارتقاء رایانه موجود، توسعه برق اضطراری، میزخدمت الکترونیک: 284 مورد بر روی پرتال اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

 

  • گروه خبری : اسلایدر
  • کد خبر : 278398
روابط عمومی   قدیم

روابط عمومی قدیم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه