• 1401/09/10 - 12:21
  • تعداد بازدید : 431
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کلاس آموزشی بهبود کیفیت شیر توسط اداره کل دامپزشکی استان یزد برگزار شد

شیر خام را می توان مهمترین ماده اولیه صنعت شیر دانست زیرا از نظر کمیت بیشترین مصرف را دارد و از نظر کیفیت نقش تعیین کننده ای در ماندگاری محصولات تولیدی ایفا می نماید . لذا طبیعی است که صاحبان صنایع لبنی ابتدا به فکر تامین شیر مورد نیاز خود باشند ؛ سپس کیفیت آن را مد نظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، دکتر حمید پورمیرزایی مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان یزد از برگزاری کلاس آموزشی بهبود کیفیت شیر خام خبر داد و گفت: این کلاس که با تدریس دکتر ناصرابراهیمی صدر متخصص بهداشت مواد غذایی و حضور کلیه روسای شبکه شهرستان ها، مسئولین فنی ایستگاه های جمع آوری شیر و دامداران و همچنین همکاری تعاونی دامداران استان برگزار شد.

وی بیان نمود: هدف از برگزاری این کلاس آموزشی کنترل کیفیت شیر خام تولیدی از زمان قبل از تولید تا زمان ورود به کارخانجات پاستوریزه می باشد که در این مورد بحث و تبادل نظر صورت گرف.

ایشان بیان کرد: در این کلاس آموزشی از بیماری هایی که در کیفیت شیرخام تولیدی تاثیر گذاشته، مباحثی ارائه شد؛ که دامداران را ملزم به رعایت هر چه بیشتر بهداشت محیط پرورش دام کرد تا از مبداء کیفیت شیر خام تولید دارای کیفیت مطلوب باشد.

  • گروه خبری : اسلایدر,آموزش و ترویج
  • کد خبر : 295033
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی یزد

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی یزد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه