• 1403/07/16 - 14:23
  • تعداد بازدید : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از مدیر کل دامپزشکی استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد مصادف با دومین روز از هفته دامپزشکی با اهداء لوح سپاس از سوی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از مدیر کل دامپزشکی استان تقدیر بعمل آمد

 در این دیدار که با حضور جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در اقشار بسیج، مسئول بسیج عشایری و  مسئول بسیج جامعه کشاورزی برگزار شد ضمن اهداء لوح سپاس از سوی فرمانده سپاه الغدیر استان از علی فاتحی نیا  مدیرکل دامپزشکی استان یزد تقدیر بعمل آمد.

متن این تقدیر نامه به شرح ذیل است:

مدیر کل محترم دامپزشکی استان یزد
جناب آقای دکتر علی فاتحی نیا

بی گمان پیشرفت و اعتلای سرزمینمان همواره مدیون پایمری گام های استواری است که تعقل و و تدبیر را چراغ راه خود ساخته و با حرکت جهادی در مسیر دشواری مسئولیت ها با استحکام و بدون تزلزل، هرگز لرزشی به گام هایشان راه نیافته است. تلفیق علم، عمل و تعهد گوهری شب نما می سازد که در هیچ گنجینه ای یافت نمی شود.

نظر به خدیث شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) که می فرمایند: منْ لمْ یشْکر الْمنْعم من الْمخْلوقین لمْ یشْکر اللّه عزّ و جلّ.

اینجانب ضمن تبریک هفته دامپزشکی خدمت حضرتعالی و همکاران گرامیتان در مجموعه دامپزشکی استان یزد، از تلاش های جهادی و همکاری شما با سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه الغدیر تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت امام خامنه ای (مدظله) از خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

در  پایان این دیدار جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در اقشار بسیج از کلیه کارمندان این اداره با اهداء گل تقدیر بعمل آوردند.

  • گروه خبری : اسلایدر,تبريك و تسليت
  • کد خبر : 327960
کلمات کلیدی
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه