• 1403/07/26 - 10:54
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی استان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، علی فاتحی نیا؛ مدیر کل دامپزشکی استان یزد به همراه هادی زارع ؛ معاون سلامت دامپزشکی استان و نجیب الله محمدی؛ سرپرست دامپزشکی شهرستان یزد در بازدید سرزده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان یزد ، برروند نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده های خام دامی نظارت کردند.

فاتحی نیا گفت: نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از مهمترین وظایف دامپزشکی است و روزانه به صورت نوبه ای ادارات دامپزشکی شهرستان ها بر مراکز عرضه نظارت دارند تا فرآورده های خام دامی سالم به دست مصرف کنندگان برسد.
زارع در بازرسی های انجام شده نکات مهم و رعایت شرایط بهداشت گوشت و محیط  قصابی و سردخانه های نگهداری گوشت و موازین بهداشتی به متصدیان گوش زد کرد و در این مورد 15 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
وی در پایان از مردم خواست، در صورتی که تخلفی از جمله کشتار غیرمجاز( خارج از چرخه کشتارو بدون نظارت های بهداشتی دامپزشکی ) مشاهده شد مراتب را با تماس سامانه فوریتهای دامپزشکی 1512 به دامپزشکی شهرستان خود اعلام نمایند تا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

  • گروه خبری : اسلایدر
  • کد خبر : 328596
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه