• 1399/11/19 - 09:11
  • تعداد بازدید : 508
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردکان

همزمان با ایام الله دهه فجر بیمارستان تخصصی دامپزشکی در اردکان آغاز به کار کرد.

در آئین افتتاحیه این پروژه مدیر کل دامپزشکی استان یزد، رئیس نظام دامپزشکی استان و جمعی از مسئولین شهرستان اردکان, شرکت داشتند.

بیمارستان دامپزشکی بهنود اردکان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، مدیر کل دامپزشکی استان در سخنرانی خود، آغاز به کار بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردکان را اتفاق بسیار مبارک و میمون توصیف کرد و با بیان اینکه اردکان در حوزه پرورش طیور و دام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اظهار امیدواری کرد؛ بیمارستان تخصصی دامپزشکی بتواند با عملیات تشخیصی و درمانی کمک شایانی به مجموعه شهرستان بکند . 
علی فاتحی نیا گفت: هدف از احداث این مرکز نظارت لازم بر فعالیت‌های مربوط به بهداشت و درمان دام به منظور حفظ سرمایه دامی‌کشور و بالابردن سطح بهداشت عمومی است.
وی با بیان این مطلب که این بیمارستان مکانی با فضای مناسب و امکانات لازم برای پذیرش دام، ‌معاینه، تشخیص و معالجه دام‌ها می‌باشد تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی به جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وجود این مرکز باعث ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی و حفظ هرچه بیشتر بهداشت و سلامت عمومی جامعه می گردد.
این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مجموعه گفت: وجود بخش خصوصی دامپزشکی می تواند نقشی مهم در حوزه فعالیت های کاری دامپزشکی،  پیشگیری و کاهش بیماری دامی و پایداری صنایع دام و طیور داشته باشد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 271377
علی رمضان‌زاده

علی رمضان‌زاده

تصاویر

افتتاح بیمارستان دامپزشکی اردکان افتتاحیه بیمارستان دامپزشکی اردکان سخنرانی دکتر فاتحی نیا در افتتاحیه بیمارستان دامپزشکی اردکان سخنرانی دکتر نجفی در افتتاحیه بیمارستان دامپزشکی اردکان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه