• 1403/07/17 - 08:30
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بمناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی؛

گلزار شهدای احمد آباد اردکان غبارروبی و عطرافشانی شد

همزمان با هفته دامپزشکی ، با حضور فرمانده بسیج اردکان و پرسنل دامپزشکی شهرستان اردکان گلزار شهدای احمد آباد غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره دامپزشکی اردکان ، در این مراسم فرمانده بسیج و مسئول بسیج اداری وپرسنل دامپزشکی اردکان ، حضور داشته و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
طاهره عظیم پور؛ رئیس دامپزشکی شهرستان اردکان  در حاشیه این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.
وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
کارکنان دامپزشکی شهرستان اردکان در جوار این عزیزان باردیگر با آرمان‌های امام شهدا و شهدای عزیز تجدید میثاق می‌نمایند که در انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود در مسیر نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
در پایان با نثار فاتحه و گل  یاد و خاطره همکاران دامپزشک احمد آبادی مرحوم دکتر کریمی و مرحوم دکتر وکیلی به پاس خدمات ارزنده در حفظ سلامت و بهداشت جامعه گرامی و ارج نهاده شد .

  • گروه خبری : اخبار شهرستان اردکان,اسلایدر
  • کد خبر : 327988
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید