• 1403/03/16 - 06:54
  • تعداد بازدید : 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشکیل کلاس آموزشی مدیریت بهداشتی پرورش طیور در شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان بافق، با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی یک دوره آموزشی و ترویجی مدیریت بهداشتی پرورش طیور ویژه مرغداران در محل سالن جلسات شبکه بهداشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا فرزانه سالاری؛ رئیس دامپزشکی شهرستان از همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جلسه تشکر و قدردانی کرده و ضمن خیرمقدم به مدعوین، بر رعایت کلیه ضوابط بهداشتی - قرنطینه ای تأکید نمود.
در ادامه سالاری از کلیه مرغداران خواست تا در صورت بروز هرگونه تلفات غیر عادی مراتب را با دامپزشکی شهرستان بافق درمیان بگذارند.
وی همچنین گفت: با راه اندازی و عملیاتی شدن سامانه ارتباطی مردمی دامپزشکی 1512، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی  می توانند هر گونه اطلاعات ، سوال و پیشنهادات خود را از این طریق به دامپزشکی شهرستان انتقال دهند.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی مدیران واحدهای مرغداری با وضعیت بیماریهای در منطقه و آشنایی با دستورالعمل های جدید سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با پیشگیری از بروز بیماریهای طیور بر شمرد .

دکتر کیمیاطلب که بعنوان مدرس در این کارگاه آموزشی حضور داشت با ارائه پاورپوینتی نسبت به معرفی مشکلات صنعت مرغداری، مدیریت بهداشت و تغذیه مرغداری ها، شرایط بهداشتی جهت نگهداری جوجه ها، نکات فنی را جهت آموزش به بهره برداران حاضر توضیح داد.
گفتنی است در پایان کلاس آموزشی مرغداران ضمن تشکر از برگزاری دوره های آموزشی به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بافق,اسلایدر,آموزش و ترویج
  • کد خبر : 320512
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید