• 1402/04/29 - 09:28
  • تعداد بازدید : 290
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان مروست با امام جمعه شهر مروست

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان مروست ، بهرام امیری سرپرست دامپزشکی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی؛ امام جمعه شهرستان مروست در محل دفتر امام جمعه دیدار کرد.

دراین دیدار ابتدا دکتر بهرام امیری ضمن تشریح وظایف مهم اداره دامپزشکی بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی کشور به اهم خدمات صورت گرفته از طرف دامپزشکی شهرستان در قالب برنامه های سازمانی در امور کنترل ، پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک و همچنین بازرسی و نظارتهای بهداشتی متعدد اشاره نمود.
وی در ادامه گفت: برگزاری رزمایش های جهادی و اردوهای جهادی متعاقب رخداد سیل مردادماه سال گذشته و همچنین برنامه ی محوری قرارگاه محرومیت زدایی اداره کل دامپزشکی استان در اسفند ماه سال قبل را بعنوان شاخص ترین برنامه های عملیاتی و ضربتی در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مروست دانست.
ایشان همچنین از امام جمعه محترم خواست که در مناسبات مختلف در اجرای خدمت رسانی  مطلوب به مردم و اجرای بهینه خدمات دامپزشکی یاری گر این اداره باشند.
در پایان امام جمعه شهرستان مروست ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ها و خدمات صورت گرفته دامپزشکی در سطح شهرستان  مروست ضمن بیان توصیه های عمومی  به برخی مشکلات ویژه دامداران شهرستان اشاره نمودند و از مسئولین مربوطه خواست برنامه ریزی و پیگیر حل این مشکلات شوند.

 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار شهرستان مروست
  • کد خبر : 305142
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید