• 1402/03/28 - 10:33
  • تعداد بازدید : 349
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درشهرستان مروست برگزار شد

جلسه هماهنگی تمهیدات لازم درخصوص کشتار دام ویژه عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان مروست ، جلسه هماهنگی های لازم بمنظور برقراری تمهیدات لازم ویژه عید سعید قربان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس دامپزشکی، رئیس جهاد کشاورزی، مسئول اداره بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین همزمان با جلسه شورای سلامت در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

عباس رسایی سرپرست دامپزشکی شهرستان مروست ضمن اعلام این خبر بیان داشتند: در راستای برگزاری آیین و سنت مذهبی ذبح قربانی در روز عید سعید قربان و بمنظور جلوگیری از بروز هر گونه مخاطره بهداشتی در روند ذبح دام قربانی ،حمل و رفع نگرانی مردم در مصرف گوشت تمهیدات لازم در این خصوص از سوی ادارات و نهاد های مسئول در این امر برقرار گردید.
وی در ادامه اعلام داشت: دامپزشکی شهرستان طبق روال هر سال ضمن اطلاع رسانی نکات بهداشتی ذبح دام از طریق نصب بنر در معابر عمومی و پرتردد و مکانهای ویژه عرضه دام قربانی و همچنین کشتارگاه مروست و بمنظور دسترسی عموم مردم به این اطلاعات از طریق انتشار در فضای مجازی و گروهای خبری شهرستان اقدام خواهد نمود.
ایشان همچنین اعلام کرد: اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید قربان بصورت فعال بر نحوه ی کشتار دام و عرضه لاشه های سالم و همچنین نظارت های بهداشتی در محل عرضه گوشت حضور خواهند داشت.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار شهرستان مروست
  • کد خبر : 303386
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید