• 1401/12/28 - 10:57
  • تعداد بازدید : 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران

خدمت و رضایت مردم راس امورات اداری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد: علی فاتحی نیا در سخنرانی خود در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دامپزشکی استان یزد با تأکید بر انجام کار جهادی که لازمه پیشرفت هر مجموعه است بیان کرد: رضایت مردم راس امورات است.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری جلسات شورای مدیران، افزایش هماهنگی و استفاده از نظرات مدیران، به منظور شناسایی  نقاط قوت و ضعف و تلاش و هماهنگی جهت رفع مشکلات می باشد تا بتوان خدمت رسانی به ارباب رجوع و شهروندان را به بهترین نحو انجام داد.

ایشان در ادامه بیان کرد مدیرت زمان توسط مدیران ،برنامه ریزی دقیق و تعهد ، جهت انجام فعالیت ها در موعد مقرر، مدیران را در نیل به اهداف سازمانی موفق مینماید.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد با بیان آنکه خدمت رسانی به ذی ربطان  جزو مهمترین وظایف هر سازمان می باشد؛ گفت: قدرت تصمیم گیری درست، استفاده از نظرات مدیران، افزایش هماهنگی، ارتقاء نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف مجموعه و انجام کار جهادی را مهمترین گام ها در موفقیت سازمان عنوان کرد.

وی با بیان این سخنان گفت: اولویت کاری مدیران رفع مشکلات مردم و بهره برداران استان بصورت جهادی باشد؛ و هرجا ما کار جهادی انجام دادیم رضایت مردم را کسب کردیم.

ایشان در ادامه افزود طرح نظارت بهداشتی بصورت ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ادامه داشته، تا امنیت غذایی شهروندان دچار خلل نشود ودر صورت بروز تخلف در واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، هتل ها و... نسبت به برخورد قانونی اقدام عاجل بعمل آید.

فاتحی نیا در آخر جلسه ضمن تقدیر وتشکر از مدیران برتر سال 1401 آرزوی سالی خوش و خرم برای تمام ملت ایران زیر سایه امام زمان(عج) از خداوند باری تعالی خواستار شد.

  • گروه خبری : اسلایدر
  • کد خبر : 298782
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی یزد

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی یزد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه