• 1403/04/04 - 09:18
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید مشترک از رستورانهای شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی بافق،فرزانه سالاری؛ رئیس دامپزشکی شهرستان از بازدید مشترک فرمانداری، دامپزشکی، شبکه بهداشت، اصناف، صمت و جهادکشاورزی از رستورانهای سطح شهر خبر داد

در این بازدید که به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی صورت گرفت، سالاری گفت: بازدیدهای مشترک با هدف بررسی وضعیت بهداشت محیط، بهداشت فردی، نحوه نگهداری و سلامت مواد غذایی عرضه شده در رستورانها، فرآیند پخت غذا، بررسی وضعیت پروانه های صادره از اصناف، بررسی قیمت های عرضه در سطح رستورانها و ارائه آموزش های لازم به متصدیان انجام می شود.
وی افزود: با توجه به جایگاه محصولات پروتئینی در سبد غذایی مردم، کنترل و نظارت بهداشتی مواد غذایی و تاثیر آن بر بهداشت عمومی و سلامت مردم ضروری می باشد.
وی با تاکید بر اینکه تشکیل این تیم های نظارتی مشترک و اجرای این بازدیدها، در جلوگیری از تخلفات بهداشتی و تأمین امنیت غذایی مؤثر است.

سالاری در پایان خاطر نشان کرد : تلاش ما تأمین امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت عمومی است و در این راستا از هیچ تخلفی در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان چشم پوشی نخواهد شد و با همکاری دستگاه قضایی با واحدهایی که تعدد تکرار تخلف داشته باشد برخورد کاملاً قانونی و بدون اغماض بعمل خواهد آمد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان بافق,اسلایدر
  • کد خبر : 321671
محمدجواد زارع

محمدجواد زارع

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید